Beatnuts - We Got The Funk Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> B>> Beatnuts Singer Lyrics>> We Got The Funk Song Lyrics
Artist: Beatnuts
Song Title: We Got The Funk
Visits: 470
Print Version


f/ Melonie



[Intro]

Never be the same, never ("It's so hot")

The Beatnuts kid.. classic material (Yo.. hot shit)



[JuJu]

C'mon man, whattchu gotcha head in ya ass

It's The Beatnuts, put that other shit in the trash

(Uhh) Why niggaz always tryna hate?

Like everytime we drop we ain't put the fuckin heat in ya face

Come on ("It's so hot")

Think it's not? We ready to rock

Loaded with the macks to the back of ya knot

Still reppin for the kids on the block (yep)

And if you leave ya girl open (what) chances are I'm takin a shot

("It's so hot")



[Psycho Les]

This is that funk shit - get drunk and start punchin

niggaz in the face for bluffin

You won't see me posin on the cover of nothin

cuz I'm always on the low tryna cover up somethin

Big Pysche, I hit like a bulldozer

I see a chica with an ass like Trina, I tell her +Pull Over+

("It's so hot") Mama - that ass look proper

Take ya panties off and twist it round the air like a helicopter



[Chorus: Melonie + (Beatnuts)] - 2X

We.. got the funk (we got it!)

We got the funk (we got it!)

We.. got the funk (we got it!)

We got the funk (we got it!)



[JuJu]

Aiyyo girlfriend's dyin to leave

She lookin at me damn like "this faggot won't let me breathe"

Cuz you won't let her dance my shit

Mad at the fact the club jump when they bang my shit

("..so hot") and that's the way I'm keepin it homes

You got a problem? I suggest you leave it alone

(Man...) Later chump, I'ma go snatch me a hottie (uh-huh)

Crack a few beers man, bullshit and party



[Psycho Les]

Yes yes y'all (yes yes y'all)

Yes yes y'all (yes yes y'all)

I'm from Wonderpeople Corps - Pyscho Les y'all (Les y'all)

Beatnuts in the house

Hunnies wanna jerk and "beat nuts" in their mouth

and swallow it down

They're sayin shorty's in that new video

Yo turn it down, it be the same hoes at my shows buggin out

Make you pop, lock, do the ro-bot

It's The Beatnuts, everything we drop is.. ("..so hot")



[Chorus] - 2X



*Melonie vocalizing*



(we got it!) .. (we got it!)

You know we got it

Melonie, The Beatnuts (we got it!)

We keep it funky, everyday (we got it!)

That's it.. sorry it had to end this way

No more of these for you.. squeeze... hahaha

We Got The Funk Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Beatnuts song Lyrics
  • Are You Ready
    "featuring Grand Puba
    Intro-
    What we gonna do right here is......
    Yeah, yeah, come on, come on..."
  • Beatnuts Forever
    "Psycho Les.. JuJu!
    East to West, even if you wearin a vest
    They gon' find you with a crowbar dug in your chest
    Look at the best, still only second or less..."
  • Contact
    "f/ Marly Metal
    Beatnuts Word Up
    Get hi hi high
    We puff la la la la la la la la la..."
  • Do You Believe
    "Ayo , its ill when i'm heated how my heart stay cold
    Write a rhyme that make the gats around the world explode
    Now behold the burning malice of a treacherous soul
    First time i shot a gun duke , i was 12 years old..."
  • Engineer Talking Shit
    "You know.. jack, i've been telling you man
    These guys they don't fuckin know shit about rappers
    They're walkin around all talkin shit like they're some big ass niggaz
    They try to do rhymes rhymes and rhymes, shit i can do rhymes..."
  • Find That
    "Step in my pride again balloons you're swallowin'
    Importin' it transportin' it
    Through metal detectors no one's followin'
    Coast is clear from the east coast to south america, medellin..."
  • Get Funky
    "It's the crook with the shit little cords and mass danger
    Torturing crew like Jews in gas chambers
    Danger the angel of death street smart lyric arranger
    Complicated my style change I get stranger..."
  • Give Me The Ass
    "Yo, on the real homey, let me let you know about me
    Cause ain't too many people who can talk about me
    See frontin' ain't nothin', who they tryin' to jerk
    Half of them niggas talkin' can't pay for the work..."


  • Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about We Got The Funk, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about We Got The Funk, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: We Got The Funk) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Beatnuts feat. Fatman Scoop
  • Beatnuts f Cuban Link Big Punisher
  • Beatnuts (Juju, Psycho Les)
  • Beats
  • Beatsteaks
  • Beats And Styles
  • Beat Bronski
  • Beat English
  • Beat Happening
  • Beat Nylon

    Other Lyrics
  • How Ever, Where Ever (You Want It) - Beatnuts
  • If It Aint Gangsta - Beatnuts
  • Its The Nuts - Beatnuts
  • Left Off A Couple - Beatnuts
  • Let Off A Couple ll - Beatnuts
  • Lets Git Doe - Beatnuts
  • Lick The Pussy - Beatnuts
  • Look Around - Beatnuts
  • No Escapin This - Beatnuts
  • No Escaping This - Beatnuts