Damn Yankees - Tell Me How You Want It Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> D>> Damn Yankees Singer Lyrics>> Tell Me How You Want It Song Lyrics
Artist: Damn Yankees
Damn Yankees Author
Album: Damn Yankees (1990)
Damn Yankees - Damn Yankees Album
Song Title: Tell Me How You Want It
Genre: Rock
Visits: 582
Print Version


Written by Tommy Shaw, Jack Blades, Ted Nugent

Lead vocalsby Tommy Shaw



Hey yeah!

Look out, I'm a man with a mission

Tell you what I wanna do

We've gotta move, we don't need no permission

Just need me and you

And you ought to know

If there's a way, I will come crashing through your door, mmm-hmm

I'll take you higher than you've ever been before

So come on won't you



Tell me how you want it

Tell me what you want me to do

Someday I'm gonna be a rich man

Baby you got nothing to lose



Now I know you've got a heart like a lion

How much can you take?

You and me gotta run like the river

This dam's about to break

Rolling like thunder from above I'll take you there

Hey yeah

It's now or never

Gotta get up while we can

You gotta



Tell me how you want it

Tell me what you want me to do

Someday I'm gonna be a rich man

Baby you got nothing to lose



Whoa-oh-oh

Tell me how you want it (how you want it)

Tell me what you want me to do (whoo-ooh)

Someday I'm gonna win you over

You got nothing to lose



Going nowhere ain't no pleasure

It's pain when you're living a lie

Don't make it over, don't talk it over

Just jump in my car, jump in my car and we'll

Run, run, run, like there's no tomorrow (whoa-oh-oh)

Run, run, run, run (ooh! oh! yeah!)

Yeah!

Whoo!



Rolling like thunder from above I'll take you there

I'll take you higher than you've ever been before

Now come on, yeah

You've got to



Tell me how you want it (won't you tell me)

Tell me what you want me to do

Someday I'm gonna be a rich man

Baby you got nothing to lose



Oh-oh-oh



Tell me how you want it (tell me how you want it)

Tell me what you want me to do

Someday I'm gonna win you over

You got nothing to lose



Tell me how you want it

Tell me how you want it

Tell me how you want it

Tell me how you want it

Tell Me How You Want It Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Damn Yankees song Lyrics
  • Coming Of Age
    "Dressed to kill and lookin? dynamite,
    with her high-laced stockings and her sweater so tight.
    I asked her her name, she said her name was "Maybe."
    Well she walked up to me, and she asked me to chance..."
  • Runaway
    "Summer night, moonlit sky
    Tearing pages from a magazine, she cries
    I don't wanna be the lonely one tonight
    She said, I came to this place, full of dreams..."
  • High Enough
    "I don't want to hear about it anymore,
    It's a shame I've got to live without you anymore.
    There's a fire in my heart,
    A pounding in my brain, it's driving me crazy...."
  • Damn Yankees
    "Hey brother
    Ready for Another
    Dose of my Yankee Pride
    In the jungle..."
  • Come Again
    "Here I come again by DAMN YANKEES
    I was a loner cruisin with the wind
    I wasn't looking when you pulled me in
    I had to leave you, like I always did..."
  • Mystified
    "Written by Tommy Shaw, Jack Blades, Ted Nugent
    You don't have to love me baby
    I don't give a damn
    You've got the time I've got the touch..."
  • Rock City
    "Here comes the night time
    And it's knockin' at my door
    Lady luck, she's come around
    And she wants a little more..."
  • Piledriver
    "Written by Tommy Shaw, Jack Blades, Ted Nugent
    Lead vocals by Ted Nugent
    Nice licks
    I can feel this's gonna be a rhythm and blues song..."
  • ...Show All
  • if you want to see other song lyrics from "Damn Yankees" album, click "Damn Yankees Singer" and search album songs from the artist page.


    Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Tell Me How You Want It, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Tell Me How You Want It, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Tell Me How You Want It) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Damone
  • Damour Dogs
  • Damour France
  • Damozel
  • Damu Ridas (Bloods)
  • Damu Ridas II
  • Damu Ridas II (Bloods)
  • Dan
  • Dana
  • Dana Dawson

    Other Lyrics
  • Uprising - Damn Yankees
  • The Maker - Daniel Lanois
  • O Marie - Daniel Lanois
  • Jolie Louise - Daniel Lanois
  • Fishermans Daughter - Daniel Lanois
  • Under a Stormy Sky - Daniel Lanois
  • Where the Hawkwind Kills - Daniel Lanois
  • Siliums Hill - Daniel Lanois
  • Ice - Daniel Lanois
  • St. Anns Gold - Daniel Lanois