Geto Boys - They Bitches Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> G>> Geto Boys Singer Lyrics>> They Bitches Song Lyrics
Artist: Geto Boys
Geto Boys Author
Album: Da Good Da Bad and Da Ugly (1998)
Geto Boys - Da Good Da Bad and Da Ugly Album
Song Title: They Bitches
Visits: 443
Print Version


[ VERSE 1: Scarface ]
The heavy hitters from the Hou, Tex, back in effect
Even rougher than ever, what the fuck did you expect?
The G.B. to apologize?
For never givin a fuck?
Hittin muthafuckas up?
Still the rawest in this street thing, I read things
Stayin high as a fuck in a Bentley bumpin Sweet Thing
And we came to reincarnate the real
Hardcore gangsta shit for y'all still
Goin insane, puttin a bullet in your brain
Leavin you shocked, fuckin the world like Pac
Settin niggas up like Puerto-Ricans to stop breathin
Cause destiny caught up with yo ass and got even
And I'm seein your whole family ripped apart
Follow in the steps of a nigga with no heart
I'm suicidal, manic depressive, seekin guidance
I speak to shrinks every week, must inquire
They lyin, on the verge of settin off the war
Fuck the police (dump them bitches in they car)

[ CHORUS: Scarface ]
Cause the police is bitches
The niggas is bitches
The bitches is bitches
The politicians is bitches
The bitches is bitches
The niggas is bitches
The police is bitches
The bitches is bitches
The politicians is bitches
KKK, they bitches

[ VERSE 2: Willie D ]
Die muthafucka, die muthafucka, die muthafucka
Die muthafucka, that's the message
To the bitches in the white dresses
I got some shit to make the room rock
If you don't wanna feel the pain, you keep your asses in the boon docks
Dumb muthafuckas with your pick up trucks
Gave muthafuckas jammin sticks up butts
I shoot your asses in the guts and leave your brains on the windshield
You muthafuckas shoulda been killed

[ VERSE 3: Scarface ]
Murder-murder-murder, kill a muthafucka still
Watchin the military blowin bitches up at will
On the brink of startin World War III, fuck peace
Cause to me an A to a K spells relief
Blow this muthafucka up, fuck Sadam
Sneak up on his ass with a rifle, fuck a bomb
Remember 'Nam? Niggas got killed in Desert Storm
When the well being of my kids is at stake I'm alarmed, heavily armed

[ VERSE 4: Willie D ]
Muthafuck the judge, the jury and the prosecutor
Diverted Juda, I smoke Buddah and roll with shooteres
War recruiters, the type of niggas that'll run you down
Pistol whip you in front of your family and gun you down
With no compassion niggas be blastin and blastin
And blastin, like ??? niggas be passin
We mashin on muthafuckas tired of breathin
Niggas get even, leavin your loved ones grievin
Fuckin with heathens, the graveyard be your residence
I don't give a fuck if you the goddamn President
It's evident, I'm a survivalist
Two in the back of the head is what my rivals get
Child molesters, I hate them muthafuckas, let's kill em
??? for fuckin with our children
Blood-spill-em along with the deadbeat dads
We needs to straight check they ass
Cause they bitches

[ CHORUS: Scarface ]
The police is bitches
The niggas is bitches
The bitches is bitches
The politicians is bitches
The bitches is bitches
The niggas is bitches
The police is bitches
The bitches is bitches
The politicians is bitches
KKK, they bitches

They Bitches Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Geto Boys song Lyrics
  • Dawn 2 Dusk
    "STILL GOING
    Yeah, here we go again
    We bout to roll on some motherfuckers
    G.B. Rap-A-Lot Mafia..."
  • Livin 4 The Moment
    "Picture me broke and disgusted, livin like a fuckin bum
    Raggedy clothes, not knowin where my next meal comin from
    I want the American Dream like Dusty Rolls
    Got my eyes on paper, fuck these musty hoes..."
  • Eye 4 an Eye
    "And I ain't seen him since he's been gone imagine that
    A young nigga in the hood I grew up in
    Fightin a battle in the system that no one wins
    And all these niggas go for bad when they lose friends..."
  • Why U Playin
    "Ain't no sense in you bullshittin
    What the fuck is you sayin?
    You know the way that we do niggas
    Get yo hands up, you see this nigga on a come-up..."
  • I Dont Fuck With You
    "featuring DMG Gotti Outlawz
    Flip flop ass Niggas
    Ah Yeah
    Geto Boys and Outlawz..."
  • Free
    "Geto Boys
    We gonna set this shit straight belive that
    Don't you wish sometimes you can be free
    Free from incarceration..."
  • Thugg Niggaz
    "Thugg niggaz
    Ha-ha-ha
    Callin all thugg niggaz
    This shit is for y'all..."
  • Gangsta (Put Me Down)
    "They Love me
    They say now pass the ganga to the left hand side
    filppin in the Range Rover blowing past the one times.
    bubble gum flashing in my rear view..."
  • ...Show All
  • if you want to see other song lyrics from "Da Good Da Bad and Da Ugly" album, click "Geto Boys Singer" and search album songs from the artist page.


    Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about They Bitches, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about They Bitches, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: They Bitches) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Getto Y Gastam
  • Get Fresh Girls
  • Get Over It
  • Get Ready
  • Get Up Kids
  • Get Wet
  • GE ConXion F/ Samira
  • GE Music (The Grouch and Eligh)
  • G.G. Allin
  • Gg Anderson

    Other Lyrics
  • Yes Yes YAll - Geto Boys
  • Do It Like It G.O. - Geto Boys
  • Assassins - Geto Boys
  • Size Aint Shit - Geto Boys
  • And My Word - Geto Boys
  • Action Speaks Louder Than Words - Geto Boys
  • We Cant Be Stopped - Geto Boys
  • Homie Dont Play That - Geto Boys
  • Another Nigger In The Morgue - Geto Boys
  • Mind Playing Tricks on Me - Geto Boys