Ice Cube - Ghetto Bird Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> I>> Ice Cube Singer Lyrics>> Ghetto Bird Song Lyrics
Artist: Ice Cube
Ice Cube Author
Song Title: Ghetto Bird
Visits: 294
Print Version


Verse One:

Why oh why must you swoop through the hood
like everybody from the hood is up to no good.
You think all the girls around here are trickin
up there lookin like Superchicken
At night I see your light through my bedroom window
But I ain't got shit but the pad and pencil
I can't wait till I hear you say
"I'm going down mayday mayday." I'm gonna clown
Cause everytime that the pigs have got me
y'all rub it in with the flying Nazi
military force, but we don't want ya
Standin' on my roof with the rocket launcher
"So fly like an eagle."
But don't follow us wherever we go
The shit that I'm saying, make it's heard
Motherfuck you and your punk-ass ghetto bird

["Run, run, run, from the ghetto bird" (2x)]

Verse Two:

Now..
My homey's here to lick on a trick for a Rolex
And let me try the four next
Now the four I was driving was hotter than july
looked up and didn't see it whippin' in the sky
Saw a chopper with numbers on the bottom
"Calling all cars, I think we've got em."
I hit the gas and I mashed past Inglewood
I think I drove through every single hood
South Central, Compton and Watts
Long Beach, bust a U, here come the cops
Wish I had a genie with about three wishes
Metal flake green on D's I look suspicious
You know that I'm running
Shit, I hear it humming
Fuck, I see it coming
Is it a bird? Yup
Is it a plane? No
I hit me a right on El Segundo
Wanted to holla, had to ditch the Impala
Let's see if they would folla
Me, hit a fence, hit a fence, and another
met me a baby pitbull and his mother
Ran up in some peoples house and looked out of the window
I wish it was my ten-four
had to pull a strap on a fool named Louis the Third
cuz I'm getting chased by the ghetto bird

"Just put his hat, ehrrr, he combed his hair and then put his hat back
on. Errr, he's acting nonchalant up there in that cockpit, going 115
miles an hour, with the police chasing him. Ehm, they're not gonna be
real happy when they catch up with him, no matter what, the eh...
Ehrr, they hate, they hate a bigmouth even worse."


Verse Three:

Officer Bird's on his way, and I don't wanna see him
could you please give me the keys to the B.M.?
See, I didn't want to gank you
but don't make me bank you, thank you
Tried to get yo the hood, and you might guess
that a fool like me woulda shot Cyrus
Incognito, Ghetto Eagle
Saying, "Fuck, where did he go?"
I bust me a left from Rubellon. Park
The 735 and I'm bailin
Went to my homegirl's house and got a hug man,
She helped me run like Harriet Tubman
Looked out the window by the black bed
I saw the pigs and the four on a flatbed
Then the light from the bird hit me in the face
I close the blinds cause I didn't wanna catch a case
All that night, I heard the bird circle
while I was eating fish and watching Urkel
She said I could sleep on the couch
By two A.M. I was digging her out
Fuck the ghetto bird

"Which way is he going now?"
"Ok, now..now he's..he's actually southbound..on a service street..
and, uh...Gee whiz, uh, I'm gonna get my maps out here and figure
out which service srteet he suddelny turned off on. Uh, the sherriffs
are..are...well I know that...Sherriffs ground units got thrown off"

Motherfuck you and your punk-ass ghetto bird

Ghetto Bird Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Ice Cube song Lyrics
  • The Nigga Ya Love To Hate
    "I heard payback's a motherfucking nigga
    That's why I'm sick of gettin treated like a goddamn stepchild
    Fuck a punk cause I ain't him
    You gotta deal with the nine double limb..."
  • AmeriKKKas Most Wanted
    "Ice Cube with The Lench Mob I got it goin on
    A nigga that's livin in the city of the criminal zone
    One time can't keep the law in order
    cos everybody's goin crazy for a quarter..."
  • What They Hittin Foe?
    "Fucking around in a crap game
    Niggas think I'm soft cause now I'm in the rap game
    And I don't hang out as much
    Bang out dope cuts..."
  • You Cant Fade Me
    "Now the taste of alcohol is filling up my bladder
    What's the date and time it don't matter
    Had a pocket full of phone numbers I was trying to sort
    To make a long story short..."
  • Once Upon A Time In The Projects
    "Once upon a time in the projects yo
    I damn near had to wreck a ho
    I knocked on the door "Who is it?"
    It's Ice Cube come to pay a little visit to ya..."
  • Turn Off The Radio
    "Turn on the radio take a listen
    What you're missing
    Personally I'm sick of the ass kissing
    What I'm kicking to you won't get rotation..."
  • Endangered Species (Tales From The Darkside)
    "Peace. haha don?t make me laugh!
    All I hear is muthafucker?s talkin? sucotash
    Livin? large, tellin? me to get out the gang
    I?m a nigga, gotta live by the trigger..."
  • A Gangstas Fairytale
    "and the niggaz? Why don't you kick some shit about the kids, man? The
    fuckin kids?!
    Little boys and girls, they all love me
    Come sit on the lap of I-C-E..."


  • Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Ghetto Bird, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Ghetto Bird, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Ghetto Bird) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Ice Cube Featuring Mr Short Khop
  • Ice Cube feat KoRn
  • Ice Cube feat. Mack 10, Ms. Toi
  • Ice Cube feat Mr Short Khop
  • Ice Cube Ft. Mr. Short Khop
  • Ice Cube F/ Chris Rock
  • Ice Cube F/ DMX
  • Ice Cube F/ George Clinton
  • Ice Cube F/ K-Dee
  • Ice Cube F/ Korn

    Other Lyrics
  • Im Only Out For One Thang(feat. Flavor Flav - Ice Cube
  • Im Only Out For One Thang - Ice Cube
  • Its A Mans World(feat. Yo-Yo - Ice Cube
  • Last Wordz - Ice Cube
  • Let it Rain - Ice Cube
  • Lil Ass Gee - Ice Cube
  • Limos Demos Bimbos(feat Mr Short Khop - Ice Cube
  • Look Whos Burning - Ice Cube
  • Make It Ruff, Make It Smooth - Ice Cube
  • Make It Ruff - Ice Cube