Ice Cube - Givin Up the Nappy Dugout Lyrics

Lyrics Directory>> I>> Ice Cube Singer Lyrics>> Givin Up the Nappy Dugout Song Lyrics
Artist: Ice Cube
Ice Cube Author
Song Title: Givin Up the Nappy Dugout
Visits: 313
Print Version

Your daughter was a nice girl now she's a slut.
A queen treatin' niggas just like King Tut.
Gobbin' up nuts sorta like a hummingbird
suckin' up the Lench Mob crew and I'm comin' third.
Used to get straight As now she's just skippin' class.
Oh my do I love to grip the hips and ass.
Only 17 with a lot of practice on black boys' jimmys and white boy's cactus.
Sorry sorry sorry but I gotta be brief:
a lotta niggas like bustin' nuts in her teeth.
Drink it up, drink it up, even though she's Catholic,
that don't mean shit, cuz she's givin' up the ass quick.
Quicker than you can say "candy", the bitch is on my Snicker...and oh man she
can take on three men built like He-Men;
her little-bitty twat got gallons of semen.
Fourteen niggas in line ready to bang your
pride-and-joy, I mean daddy's little angel.
Tell the bitch to get her ass out the house,
cuz your daughter's known for givin' up the nappy dugout.

Chorus, 2x: I got a big old ding-a-ling, and if that bitch remains,
I'm gonna do my thing, with your dauuuughter!

Mister, mister, before you make me go,
I'm here to let you know your little girl is a hoe.
Nympho, nympho, boy is she bad; get her all alone and out come the kneepads.
I know she's a minor and it is illegal,
but the bitch is worse than Vanessa Del Rio.
And if you decide to call rape, we got the little hooker on tape, now:
tell the fuckin' slut to please hurry up,
and wear that dress that's tight on her butt,
so I can finger-fuck on the way to the bed,
been in so many rooms, she got a dot on her forehead.
Face turnin' red from grabbin' them ankles.
Fuck and get up is how I do them stank-hoes.
You should hear how she sounds with a cock in her,
boots get knocked from here to Czechoslovakia.
Two on top, one on the bottom;
first nigga got the boots, man, you shoulda shot 'im.
Cuz after I got 'em it was over. Now niggas get lucky like a four-leaf clover.
On daddy's little girl.
She keeps nuts in her mouth like the bitch was a squirrel.
So tell Sheryl to bring her ass home,
cuz the line at my house is gettin' loooooooong, and....

("Givin' up the nappy, givin' up the nappy..

Givin Up the Nappy Dugout Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Ice Cube song Lyrics
  • The Nigga Ya Love To Hate
    "I heard payback's a motherfucking nigga
    That's why I'm sick of gettin treated like a goddamn stepchild
    Fuck a punk cause I ain't him
    You gotta deal with the nine double limb..."
  • AmeriKKKas Most Wanted
    "Ice Cube with The Lench Mob I got it goin on
    A nigga that's livin in the city of the criminal zone
    One time can't keep the law in order
    cos everybody's goin crazy for a quarter..."
  • What They Hittin Foe?
    "Fucking around in a crap game
    Niggas think I'm soft cause now I'm in the rap game
    And I don't hang out as much
    Bang out dope cuts..."
  • You Cant Fade Me
    "Now the taste of alcohol is filling up my bladder
    What's the date and time it don't matter
    Had a pocket full of phone numbers I was trying to sort
    To make a long story short..."
  • Once Upon A Time In The Projects
    "Once upon a time in the projects yo
    I damn near had to wreck a ho
    I knocked on the door "Who is it?"
    It's Ice Cube come to pay a little visit to ya..."
  • Turn Off The Radio
    "Turn on the radio take a listen
    What you're missing
    Personally I'm sick of the ass kissing
    What I'm kicking to you won't get rotation..."
  • Endangered Species (Tales From The Darkside)
    "Peace. haha don?t make me laugh!
    All I hear is muthafucker?s talkin? sucotash
    Livin? large, tellin? me to get out the gang
    I?m a nigga, gotta live by the trigger..."
  • A Gangstas Fairytale
    "and the niggaz? Why don't you kick some shit about the kids, man? The
    fuckin kids?!
    Little boys and girls, they all love me
    Come sit on the lap of I-C-E..."

  • Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Givin Up the Nappy Dugout, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Givin Up the Nappy Dugout, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Givin Up the Nappy Dugout) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.

  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Ice Cube Featuring Mr Short Khop
  • Ice Cube feat KoRn
  • Ice Cube feat. Mack 10, Ms. Toi
  • Ice Cube feat Mr Short Khop
  • Ice Cube Ft. Mr. Short Khop
  • Ice Cube F/ Chris Rock
  • Ice Cube F/ DMX
  • Ice Cube F/ George Clinton
  • Ice Cube F/ K-Dee
  • Ice Cube F/ Korn

    Other Lyrics
  • Im Only Out For One Thang - Ice Cube
  • Its A Mans World(feat. Yo-Yo - Ice Cube
  • Last Wordz - Ice Cube
  • Let it Rain - Ice Cube
  • Lil Ass Gee - Ice Cube
  • Limos Demos Bimbos(feat Mr Short Khop - Ice Cube
  • Look Whos Burning - Ice Cube
  • Make It Ruff, Make It Smooth - Ice Cube
  • Make It Ruff - Ice Cube
  • Maniac in the Brainiac - Ice Cube