Ice Cube - Higher Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> I>> Ice Cube Singer Lyrics>> Higher Song Lyrics
Artist: Ice Cube
Ice Cube Author
Song Title: Higher
Visits: 354
Print Version


Verse 1:

Yo I wanna get high
I wanna get high

Walking through campus with my backpack
bailin' to orientation
so I can change the nation
See many faces but none of 'em mirror me
show my ID to the punk ass security
Step on the quad lookin' for the track squad
walked by a bitch who think she's God
Passing me a flyer talkin' 'bout the Messiah
she wanna take me higher
Keep your rhetoric in the heavens
look and see a bro' with a fro like Michael Evans
Done spent 6 years in the college
always telling me to question the knowledge
Sittin' in the black hole with the black stroll
and not even one cave bitch in our click
Sayin' fuck Professor Fitz
I come from the land of the Bloods and the Crips (What's up nigga)
Don't like scholarships because they hurt me
nothin' but a slave to the university
That's why ya see me on the track field run by ya
caught by a liar who wanna take me higher

Chorus

Shit, he wanna take me higher
wait until they get a load of me, shit shit
I wanna get high so high
Chocolate Thai

Verse 2:

I wanna take flight ya Goddamn right
it's a party every fucking night
Been there for about 6 weeks
walked by the freaks
look, black greeks
How the fuck ya figure
I dig ya me bein' from niggafied nigga
white boy in the room with me
who never saw BET what the fuck
He's about to erupt and turn red
start hangin' with the muthafuckin' skinheads
'Cause he can't deal with the overkill
college ain't nothin' but niggerville
and he regret that his school is filled
with niggers jews and wetbacks
Plus chinks now he drinks
hour after hour screaming white power
Motherfucker want me to call him sire
he wanna take me higher

Chorus

Shit he wanna take me higher
Shit wait until they get a load of me
Shit shit shit

Verse 3:

A girl gets date raped just like that
at a frat now she chase the cat
Feminist saying women is God's gift
do you need a lift can I take a sniff
Do I sound sexist cause I'm chasin'
after Deja she from Texas?
Down to kick the asses of the fascists
who wanna put me in the oven and burn me to ashes
but I'm not burnin' the world keeps turnin'
and nobody learnin'
'Cause college is full of shit
teachin' me to memorize nothin' but the lies
Chillin' at a rally for peace
the beast from white power up in the tower
with the M-1 gun and a scope on dope
thinkin' he's the great white hope
Motherfucker levels off
he wanna see me 6 feet deep shoveled off
Cause Columbus University is nothing but a empire
who wanna take me higher

Chorus:

Shit they wanna take me higher
Wait until they get a load of me
Shit they wanna take me higher
They wanna take me higher
Unh damn they wanna take me higher
Damn wait until they get a load of me
Damn unh they wanna take me they wanna take me
Them muthafuckas'll never break me shit

Higher Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Ice Cube song Lyrics
  • The Nigga Ya Love To Hate
    "I heard payback's a motherfucking nigga
    That's why I'm sick of gettin treated like a goddamn stepchild
    Fuck a punk cause I ain't him
    You gotta deal with the nine double limb..."
  • AmeriKKKas Most Wanted
    "Ice Cube with The Lench Mob I got it goin on
    A nigga that's livin in the city of the criminal zone
    One time can't keep the law in order
    cos everybody's goin crazy for a quarter..."
  • What They Hittin Foe?
    "Fucking around in a crap game
    Niggas think I'm soft cause now I'm in the rap game
    And I don't hang out as much
    Bang out dope cuts..."
  • You Cant Fade Me
    "Now the taste of alcohol is filling up my bladder
    What's the date and time it don't matter
    Had a pocket full of phone numbers I was trying to sort
    To make a long story short..."
  • Once Upon A Time In The Projects
    "Once upon a time in the projects yo
    I damn near had to wreck a ho
    I knocked on the door "Who is it?"
    It's Ice Cube come to pay a little visit to ya..."
  • Turn Off The Radio
    "Turn on the radio take a listen
    What you're missing
    Personally I'm sick of the ass kissing
    What I'm kicking to you won't get rotation..."
  • Endangered Species (Tales From The Darkside)
    "Peace. haha don?t make me laugh!
    All I hear is muthafucker?s talkin? sucotash
    Livin? large, tellin? me to get out the gang
    I?m a nigga, gotta live by the trigger..."
  • A Gangstas Fairytale
    "and the niggaz? Why don't you kick some shit about the kids, man? The
    fuckin kids?!
    Little boys and girls, they all love me
    Come sit on the lap of I-C-E..."


  • Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Higher, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Higher, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Higher) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Ice Cube Featuring Mr Short Khop
  • Ice Cube feat KoRn
  • Ice Cube feat. Mack 10, Ms. Toi
  • Ice Cube feat Mr Short Khop
  • Ice Cube Ft. Mr. Short Khop
  • Ice Cube F/ Chris Rock
  • Ice Cube F/ DMX
  • Ice Cube F/ George Clinton
  • Ice Cube F/ K-Dee
  • Ice Cube F/ Korn

    Other Lyrics
  • Lil Ass Gee - Ice Cube
  • Limos Demos Bimbos(feat Mr Short Khop - Ice Cube
  • Look Whos Burning - Ice Cube
  • Make It Ruff, Make It Smooth - Ice Cube
  • Make It Ruff - Ice Cube
  • Maniac in the Brainiac - Ice Cube
  • Men Of Steel - Ice Cube
  • Mental Warfare - Ice Cube
  • My Loved One - Ice Cube
  • N of the Century - Ice Cube