J Ray - No More Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> J>> J Ray Singer Lyrics>> No More Song Lyrics
Artist: J Ray
J Ray Author
Album: This Ain't a Game (2001)
J Ray - This Ain
Song Title: No More
Genre: Techno
Visits: 705
Print Version


Can I understand?
Can I understand?
Can I understand?
Oh no I can't

I know so much it's gon on between me and you
Baby, oh yeah,
So block my feelings, put on my side
So you can have your way
Same seven digit round around
And stay now so late
But I ain't gon sweat you
Cause you know that I'm crazy
What am I supposed to do without you baby
What am I supposed to do and you're gone
So I gotta let you know that I'm gone, I'm gone

Wow, I can understand
But it's cool you don't lost my love
I don't wanna know you baby, no more
I don't wanna know, wow
I can understand
But it's cool you don't lost my love

I don't wanna know you (no more)
Or hold you (no more)
Or see you (no more)
You must not know who I am
If you really think that I give a damn
Just wanna see you gone
With someone else do your own things
Just leave me alone
How could you ever think that I
Would have a blind heart
You ain't that smart, so as far as you go
Baby, gotta let you know that I

Wow, I can understand
But it's cool you don't lost my love
I don't wanna know you baby, no more
I don't wanna know, wow
I can understand
But it's cool you don't lost my love

I don't really want you, no more
I don't really want you, so long so long
I don't really want you, I don't need you
I don't really want you, I don't love you
I don't really want you, no more
Please don't call me anymore
Ray J don't love ya
Ray J don't need ya
Don't wanna see your name on my call ID

Wow, I can understand
But it's cool you don't lost my love
I don't wanna know you baby, no more
I don't wanna know, wow
I can understand
But it's cool you don't lost my love

No More Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other J Ray song Lyrics
  • Intro
    "yeeeeehh
    yeeeeehh
    until its not me baby

    ..."
  • Wait A Minute
    "Neptunes, tell me, Ray J, where you at, come on
    It's on and poppin', the DJ's rockin',
    chickens is watchin', it's on tonight,
    you had a long day yo, but champagne by the caseload,..."
  • Takin Control
    "Ha ha you know what's up
    Been drivin around in
    My car wit the windows down just think about you
    I'm trippin...."
  • Formal Invite
    "Yeah yeah, yeah yeah
    Neptunes, ahahaha
    Yo,We got dirty on the brand new matress
    I had you walkin around with your thong on backwards..."
  • Keep Your Head Up
    "Whoaa, I see you walking with your head down girl,
    Come here, whoa, lemme lift your spirits up, aight.
    I got something on my mind I wanna tell you.
    Girl, when you down and when you out, you feeling low...."
  • I Tried
    "Damn, she crazy, and she done a whole lot too,
    She gone tap my phone, she stole my credit card.
    she turned my cable off,
    I swear she's driving me insane...."
  • This Aint A Game
    "Ray J and Dark Child
    Verse 1
    What is it you want from me
    Im tired of playin games baby..."
  • Wet Me
    "Chorus- spoken
    Kinda know what you want
    You constantly seek me
    Climbing up and down on me..."
  • ...Show All
  • if you want to see other song lyrics from "This Ain't a Game" album, click "J Ray Singer" and search album songs from the artist page.


    Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about No More, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about No More, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: No More) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • J Roman
  • J Shin
  • J Wess
  • K
  • K1
  • K2o3
  • K3
  • K7
  • K-9
  • Kaas Patricia

    Other Lyrics
  • Jadas Got A Gun - Jadakiss
  • Show Discipline - Jadakiss
  • On My Way - Jadakiss
  • Why - Jadakiss
  • Family Affair (Remix) - Jadakiss
  • Its Time I See You - Jadakiss
  • Welcome To D-Block - Jadakiss
  • Traveling Without Moving - Jamiroquai
  • On The Line - Jackson Michael
  • Someone Put Your Hand Out - Jackson Michael