Keith Murray - Escapism Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> K>> Keith Murray Singer Lyrics>> Escapism Song Lyrics
Artist: Keith Murray
Keith Murray Author
Album: The Most Beautifullest Thing in This World (0)
Keith Murray - The Most Beautifullest Thing in This World Album
Song Title: Escapism
Genre: Rock
Visits: 737
Print Version


featuring Redman

[Redman]
Hooo ahhh!
High as a motherfucker
Zonin on cloud nineteen as the Def Squad takes you
on another eerie place... of a dark side
Yesssss!!!

[Keith Murray]
I escape from the world
To show niggaz that my style is superb
For what it's worth I'm gettin off planet Earth
but I gotta redefine gravity first
So I figure I get my guns and I bust the biggest cap
from the demand of the trigger
I'm equipped to dip with a knapsack
and a survival kit, with blunts n shit (word!)
I'm in all black, ?with a face? money
wanna double to NASA, to hijack a space shuttle
More ages than curiosity
I enter the backdoor with animosity ("Yeah, here's Murray!")
Searchin for the astronauts, checkin my watch
Determined the time I had to be out
I saw my prey without a second delay
Suited up, strapped down, straight and on my way
For five seconds to liftoff I was in the Hell
when I escaped from the world

I escaped from the world (4X)

So far...
I went through a Milky Way of stars
And landed on my destination, which was Mars (whoa, shit!)
This planet was foreign and new
As I'm puffin on a blunt, observin the view
To my surprise, a spaceship arrived
Out came a Martian, with six fingers and three eyes
He spoke a bleeky type of dialect ("Bleek, bleek bleek bleek bleek bleek")
but understood my form of intellect
I said, "I'm Keith Murray from the planet Earth
Boy I'm psychosomatic and homicidal with a verse"
My hypercritical form of words busts his brains
and then the whole atmosphere changed ("What the fuck?")

rrarahrhagharhar rharhagahgahrahgh

I was surrounded by some Martians in the hut about to front
I used my last resort, and pulled out the Blunts
Lit it, got the whole Martian crew blitted
So now's my chance to try to get acquitted
I said, "I escaped from the planet Earth
to let my mind untwirl because I'm mad at the world
And the murder wasn't premeditated
My language was just mis-interpretated"
One acknowledge I'm right and pulled out the peace pipe
Aight? About to set the vibes right
He lit it with his finger, I smelled the Martian buddha linger
I felt good cause I released some anger
No sooner than the cease of the herb ignite
I was headed back to Earth at the speed of light
Upon my return niggaz thought I was in jail
Nah kids... I escaped from the world

[Redman]
As we zone, on the cosmic type of funk
(escapism y'all)
We drop mad flows, for the 1990's
(escapism y'all, escapism y'all)
The Funk Doctor Spock signin off live
(escapism y'all, escapism y'all, escapism y'all)
This is how we do
(escapism y'all, escapism -- escape from the world)
Flows enough for the nineteen ninties and we OUT!
(escapism y'all

Escapism Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Keith Murray song Lyrics
  • When I Rap
    "Verse 1
    When I rap competition perform disappearing acts
    I jam suckers like smuckers
    My squad is funky like a six pack of motherfuckers..."
  • Incredible
    "I'm incredible I mix up shit like cake mix
    Keep it blazin hot rhymes burn to keep you frost bit
    MC's is assed out cause they lost it
    Peep my foundation the way I reinforce it..."
  • Some Shit
    ""Yo this shit right here is some shit some serious shit"
    Yo the fact that I'm down wit Def Squad's hard to determine
    Till you see me hoppin out the Coupe wit E Sermon
    Or hoppin out the Keith Murray Suburban..."
  • Slap Somebody
    "I need a blunt fore I slap the shit out somebody
    Uhh come on get it up y'all
    Uhh come on come on come on come on
    come on get it up y'all..."
  • Secret Indictment
    "Yo yo
    Yo yo yo yo yo
    This is for all my peoples in the struggle
    All my peoples in jail..."
  • Radio
    "word" Slick Rick
    Rock on. All my peoples up top rock on. All my peoples down low rock on. All
    my peoples on the left rock on. All my peoples on the right. Word up. Def
    Squad rock on...."
  • Shut the Fuck Up
    "Is it on?
    Faggot ass niggas, talkin all that bullshit
    Worried about what I do but I don't give a fuck
    You know what I'm sayin, cuz if I listen to that shit......"
  • Media
    "Motherfucker. You motherfuckers!
    Keith Murray flips the undergroup cut dope funk flow chromotose
    So listen close
    I'm like the undertaker turning rappers into ghosts..."
  • if you want to see other song lyrics from "The Most Beautifullest Thing in This World" album, click "Keith Murray Singer" and search album songs from the artist page.


    Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Escapism, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Escapism, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Escapism) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Keith Richards
  • Keith Sweat
  • Keith Sweat Feat. Snoop Dogg
  • Keith Sweat F/ Athena
  • Keith Sweat F/ Da Brat Rodney Jerkins
  • Keith Sweat F/ Kut Klose
  • Keith Sweat F/ Lil Mo
  • Keith Sweat F/ Mase Stevie J Pierre
  • Keith Sweat F/ Mya, Busta Rhymes, Rah Digga
  • Keith Sweat F/ Playa Too $hort and Erick Sermon

    Other Lyrics
  • Lovelines - Karen Carpenter
  • All Because Of You - Karen Carpenter
  • If I Had You - Karen Carpenter
  • Making Love In The Afternoon - Karen Carpenter
  • If We Try - Karen Carpenter
  • Still In Love With You - Karen Carpenter
  • My Body Keeps Changing My Mind - Karen Carpenter
  • Guess I Just Lost My Head - Karen Carpenter
  • Last One Singin The Blues - Karen Carpenter
  • Love da Kids - Keak Da Sneak