Keith Murray - Get Lifted Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> K>> Keith Murray Singer Lyrics>> Get Lifted Song Lyrics
Artist: Keith Murray
Keith Murray Author
Album: The Most Beautifullest Thing in This World (0)
Keith Murray - The Most Beautifullest Thing in This World Album
Song Title: Get Lifted
Genre: Rock
Visits: 707
Print Version


Erick Sermon]
Uh huh
Yeah
One two one two
Smokin blunts
Mad Dog 20/20
We gonna get funky

[Keith Murray]
I grab the forty rip off the skirt
Guzzle it grab the mic and come out the woodworks
When shit's thick and no time to think
Keith Murray gets busy off a Basic Instinct
I puff a L and drink some liquor
Sit down and write a jam that receive the muhfuckin sticker
As God as my witness, with the sickness
of a cannibalist cannibus I floats like a cumulus
My perpetual rebel intellectual
Won't catch a bad experience, with hallucinogenic either
I float simply with the canibus setiva
As my speech fall deep as in the scriptures
And graphic opponents like Picasso paint in pictures
If my eyes ain't red, it's all in my head
Once said by a Ph.D med
Legalize and I'll advertise, cuz

*chorus*

[Yeah] ("I... get lifted")
[Roll a Phillie and get]
[Roll a ziggy and get] ("Fire up this funk")
[Yeah, like that y'all/Yeah word up] ("I... get lifted")
[Roll/Puff the Phillie and get]
[Roll/Puff the ziggy and get] ("Fire up this funk, fire up this funk")

This the real deal not a publicity stunt
I gets high like if the man in the movie puffin blunts
But verily barely merrily is it dope or the dream
Step into my chain izm intervene the smokescreen
I captivate it then cultivate it, jealous of my desire
Smoke it down to the fire, anything to get a little higher
I've been to college but to be truthfully frank
Weed is knowledge, cause it makes me think
I pick anatomy and hem reality like Jah
Rastas read the bible, after puffin sensimillia
And the seeds it gets me high to fly, I ain't bullshittin
You can ask Bill Clinton, he could verify that

*chorus*

Step into this intersection and take this rap
I got a vicious plot but first take me by the weed spot
I do this for my niggaz locked down runnin capers
Smokin herb, and the bible papers
But how does it feel when you got no fire?
And kyant pass fi dutchie pon de leffhand side
What the fuck? Who the fuck wanna fuck
with the six shot shooter, I murder you over buddha
What I discuss'll bust a rhyme style nucleus
And roast them ghostes, puffin hocus pocus
So kid, pass that bomb trom word bond
So I can toke it with more wins than a python
Different Strokes for different folks
He like the chocolate thai
you like to float with the green skunky smoke
Roll up a fat one and pass it around
Laid back hypnotized to the funky sound, word

*chorus 2X*

"Yo man, what's that guy's name, the Green Eyed Bandit?
He worked with Redman, Redman, whatever the fuck his name is

Get Lifted Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Keith Murray song Lyrics
  • When I Rap
    "Verse 1
    When I rap competition perform disappearing acts
    I jam suckers like smuckers
    My squad is funky like a six pack of motherfuckers..."
  • Incredible
    "I'm incredible I mix up shit like cake mix
    Keep it blazin hot rhymes burn to keep you frost bit
    MC's is assed out cause they lost it
    Peep my foundation the way I reinforce it..."
  • Some Shit
    ""Yo this shit right here is some shit some serious shit"
    Yo the fact that I'm down wit Def Squad's hard to determine
    Till you see me hoppin out the Coupe wit E Sermon
    Or hoppin out the Keith Murray Suburban..."
  • Slap Somebody
    "I need a blunt fore I slap the shit out somebody
    Uhh come on get it up y'all
    Uhh come on come on come on come on
    come on get it up y'all..."
  • Secret Indictment
    "Yo yo
    Yo yo yo yo yo
    This is for all my peoples in the struggle
    All my peoples in jail..."
  • Radio
    "word" Slick Rick
    Rock on. All my peoples up top rock on. All my peoples down low rock on. All
    my peoples on the left rock on. All my peoples on the right. Word up. Def
    Squad rock on...."
  • Shut the Fuck Up
    "Is it on?
    Faggot ass niggas, talkin all that bullshit
    Worried about what I do but I don't give a fuck
    You know what I'm sayin, cuz if I listen to that shit......"
  • Media
    "Motherfucker. You motherfuckers!
    Keith Murray flips the undergroup cut dope funk flow chromotose
    So listen close
    I'm like the undertaker turning rappers into ghosts..."
  • if you want to see other song lyrics from "The Most Beautifullest Thing in This World" album, click "Keith Murray Singer" and search album songs from the artist page.


    Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Get Lifted, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Get Lifted, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Get Lifted) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Keith Richards
  • Keith Sweat
  • Keith Sweat Feat. Snoop Dogg
  • Keith Sweat F/ Athena
  • Keith Sweat F/ Da Brat Rodney Jerkins
  • Keith Sweat F/ Kut Klose
  • Keith Sweat F/ Lil Mo
  • Keith Sweat F/ Mase Stevie J Pierre
  • Keith Sweat F/ Mya, Busta Rhymes, Rah Digga
  • Keith Sweat F/ Playa Too $hort and Erick Sermon

    Other Lyrics
  • Swagger Back - Keith Murray
  • On Smash - Keith Murray
  • Say Goodnite - Keith Murray
  • Lovelines - Karen Carpenter
  • All Because Of You - Karen Carpenter
  • If I Had You - Karen Carpenter
  • Making Love In The Afternoon - Karen Carpenter
  • If We Try - Karen Carpenter
  • Still In Love With You - Karen Carpenter
  • My Body Keeps Changing My Mind - Karen Carpenter