Leah Andreone - Bad Intentions Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> L>> Leah Andreone Singer Lyrics>> Bad Intentions Song Lyrics
Artist: Leah Andreone
Song Title: Bad Intentions
Visits: 473
Print Version


Supa ugly

Put ya cups up,
get ya smoke in,
baby we partyin,
aint nobody loccin,
who you provokin?,
what you want now?,
take a look around,
there's pimp shit goin down,
there's alota bitches,
a whole lotta freaks,
top notch hoes,
they flockin every week,
what you wanna do?,
get ya next thrill,
take a x pill,
how the sex feel?,
damn you lookin good,
all 10 of y'all,
wanna roll?,
pump dick in y'all,
keep ya face down,
keep ya ass up,
you know what you doin,
keep that shit movin,
keep them titties jumpin,
keep the henny comin,
every bitch in here need to be touchin somethin,
I know they like it hot,
thats why i keep it hot,
so why the fuck could they not want a piece of doc?

Chorus
I don't give a fuck cuz I'm just drinkin, smokin, straight west coastin,
bitches puttin ass in motion, pussy, fuckin, sex, promotin,
is that a cup? raise it up,
is that a blunt? blaze it up,
is that your bitch? on these nuts,
dre I dont give a fuck,
all I really know is ya hoe wants to be with me,
and she aint playing and what I'm sayin,
she creeps with me and sleeps between the sheets,

verse II

Soon as the door close,
I make em curl toes,
they all wanna get chose,
we never love y'all,
my niggas all macs,
we sip alotta yac (cognac),
fuck and never call back,
pack women in the club till it's pitch black,
thugs on the block wondering where their bitch at,
where you think nigga?,
she with the aftermath,
call the house she aint home she with aftermath,
no talking,
fuck how ya day goes,
you want dick?,
well bitch say so,
dont be shy now,
probably the best at it,
they say a party aint a party till the west had it,
gravitate to the doc like it's automatic,
take your clothes off,
make me wanna grab it,
turn around with it,
make me wanna stab it,
time to get it crackin,
show me them bad habits

chorus

(add on)
when she's all alone she sneaks out to be with me,
and what I'm sayin is she aint playin,
she creeps with me and sleeps between the sheets

Bad Intentions Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Leah Andreone song Lyrics
  • Bang Bang
    "Everywhere I go, all I ever seem to hear is
    BANG BANG!! BANG BANG!!
    No matter where I go, all I ever seem to see is
    BANG BANG!! BANG BANG!!..."
  • Big Egos
    "I got mo' class than most of em, ran wit the best of em
    Forgave the less of em, and blazed at the rest of em
    What can I say? Cal-i-for-ni-A
    Where niggaz die everyday over some shit they say..."
  • Bitch Nigga
    "Check it out Dogg; this game is a motherfuckin trip man
    Word on the streets
    Everybody always tryin to run up on me
    hollerin about word on the street is dis nigga said dis....."
  • Bow Down
    "Van Gogh lent me his ear
    Now the picture is clear
    I can finally hear
    Girls they grow like the weeds..."
  • Come As You Are
    "Lyrics by kurt cobain; music by nirvana
    Come
    As you are
    As you were..."
  • Dive In
    "Hanging from a rope
    Hanging from a swing set
    I close my naked knees
    Cuz I know how the word spreads..."
  • Fake
    "You always appease me
    With beautiful lies
    You must be godlike
    Cuz nothing's never not right..."
  • Forgot About Dre Video Version
    "Y'all know me
    Still same ol' G
    But I've been low key
    Hated on by most these {niggas} with no cheese..."
  • ...Show All


  • Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Bad Intentions, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Bad Intentions, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Bad Intentions) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Leah Haywood
  • Leah Heywood
  • Leah Navarro
  • LEANDRO
  • LEANDRO (f/ Sean Paul)
  • Leandro & Leonardo
  • Leandro Martinez
  • LEANE BILBERRY
  • Leanne rhymes
  • Leanne rymes

    Other Lyrics
  • Guilty Conscience - Leah Andreone
  • Hate You Didnt Try - Leah Andreone
  • Housewife - Leah Andreone
  • I Feel The Earth Move - Leah Andreone
  • Inconceivable (New Version) - Leah Andreone
  • Inconceivable - Leah Andreone
  • Keep Their Heads Ringin - Leah Andreone
  • Lamentation - Leah Andreone
  • Let Me Ride - Leah Andreone
  • Lets Get High - Leah Andreone