Nappy Roots - Aw Naw Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> N>> Nappy Roots Singer Lyrics>> Aw Naw Song Lyrics
Artist: Nappy Roots
Nappy Roots Author
Song Title: Aw Naw
Visits: 266
Print Version


Yeah, haha Nappy Roots
Awwnaw!

[Hook]
Awnaw! Hell naw! Man
Y'all done up and done it
Awnaw! Hell naw! Boy
Y'all done up and done it
Awnaw! Hell naw! Boy
Y'all done up and done it
Ah, y'all done up and done it
Man y'all done up and done it

[Fish Scales]
My first song was like forty-eight bars with no hook
You hear me flippin thru my pages out my favorite notebook
The microphone was in the closet (What?) No headphones, we lost it
Niggas scared to get some water, roaches hangin over the faucets
No AC, Tez'll break a sweat just tryin to make beats
E-Dubz was being a hustler, (Heeeyy man!)
all play flirtin all his customers, and flat broke
Nappy smokin blacks out on the back po'ch
I'm thinkin I got everything a country boy could ask for

[Big V]
Now what we do to get here? (Say dat boy!!)
Lay it down and bring it to ya raw (Say dat boy!!)
Hey now we hurt some, suffered for more, takes what we work for
Hated for for the cussin, but the hatred it made us cuss more
Held on, but it was hard - stepped up, took charge
Ran thru what we scared up, but what was we afraid for?
Look what we made of, heart that what made us
Being here is alright, but MUST believe we won't fall!

Them country boys on the rise!
With them big fat wheels on the side!
Peep them vertical grills on the ride!
And aw-awww-awww-awwwww!

[Repeat Hook over this part]
Them country boys
With them big fat wheels
Peep the vertical grills
And awwwwwwww!

[Saan/Skinny DeVille]
My yegga, we hogwild, bet that from that roota to that toota-file
Hell naw, them country boys ain't headed south for six miles
Kentucky mud, them kinfolk, twankies with them hundred-spokes
Skullied on that front po'ch, plus you know they got 'dro
Seventy-nine coupe DeVille vertical Caddy grill
Interstate 65 headin down to Cashville
Glass filled, to the tippy-top, back-seat Benz
Spent my last cent on the rent, left with pocket lints
A damn shame, gotta grind anythang and everythang
Jimmy Crack Corn, cross the county line with Mary Jane
A long time, a gravel road, to cash and fame and sold my soul
To Hell and back, and back and forth, with same jeans and nappy 'fro

[R Prophit]
I might, hop off the Harley, spoke mine like Bob Marley
Not parties with charties, wallin like they swallowin Bacardi
Them butter-skin, Prophit gotta like them
Understand you 'bout to lose ya life fuckin with THEEEMM!

Them country boys on the rise!
With them big fat wheels on the side!
Peep the vertical grills on the ride!
And aw-awww-awww-awwwww!

[Repeat Hook over this part]
Them country boys
With them big fat wheels
Peep the vertical grills
And awwwwwwww!

Them country boys
With them big fat wheels
Peep the vertical grills
And awwwwwwww!
[Repeat]

Them country boys on the ride!
With them big fat wheels on the side!
Peep the vertical grills on the ride!
And aw-awww-awww-awwwww!
Them country boys
With them big fat wheels
Peep the vertical grills
And awwwwwwww!

Aw Naw Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Nappy Roots song Lyrics
  • Intro
    "-clip from 'Ballin' On a Budget-
    R Prophit-
    "Right here, I'm R. Prophit, a.k.a., the Galloping Ghost."
    Big V-..."
  • Good God Almighty
    "Yo
    Alright
    It's that new Wooden Leather
    Yo, well it's a new day, full of them grits..."
  • Nappy Roots Day
    "One of them is fat and loud
    second one is black and proud
    Third one's drunk and wild
    fourth one slip and slid..."
  • Roun The Globe
    "The whole damn world is country...
    The whole damn world is country...
    Yo...
    Aww man, the grass done got green on the other side of the fence..."
  • Twang
    "What is it you tryna hide off..
    Them jeans so tight you know ain't nothin'..
    The way workin' 'em be hurtin' 'em..
    You better watch it girl, you know I got you girl..."
  • Leave This Morning
    "I like that, Saadiq you a fool man
    Come out to the West Coast more often
    Aww it sounds good, ooooh
    What was you talkin about? Yeah..."
  • Work In Progress
    "Wise words being spoke
    Huh
    Y'all know what it is
    Nap-Nappy Roots. Can I start this one off? Ok..."
  • Push On
    "This is for you, and you, and you, and you
    Now I came up with little bad ass yeagas, to never had ass yeagas
    Slept and ate with our peeps but we let the streets raise us
    Kept the weed blazin, don't let the drink age us..."


  • Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Aw Naw, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Aw Naw, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Aw Naw) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Nappy Roots feat. Episode
  • Nappy Roots feat. The Barkays
  • NARAMCHAM
  • Narcotic Thrust
  • Nargaroth
  • Narnia
  • Naruto
  • NARVEL FELTS
  • Nas
  • Nasa

    Other Lyrics
  • Headz Up (Refried) - Nappy Roots
  • Headz Up - Nappy Roots
  • Ho Down(feat. The Barkays - Nappy Roots
  • Ho Down - Nappy Roots
  • Hustla ( Dirty Version) - Nappy Roots
  • Kentucky Mud - Nappy Roots
  • Lac Dogs & Hogs - Nappy Roots
  • Lifes A Bitch - Nappy Roots
  • Light & Dark - Nappy Roots
  • Light - Nappy Roots