Nappy Roots - Watermelon Chicken Gritz Lyrics

A B C D E F J H I G K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics Directory>> N>> Nappy Roots Singer Lyrics>> Watermelon Chicken Gritz Song Lyrics
Artist: Nappy Roots
Nappy Roots Author
Song Title: Watermelon Chicken Gritz
Visits: 245
Print Version


Got a cheese sandwich on the hunnid spoke

Pork rinds and a soda pop

I told a cop I'd beat it, lost

At 3 a.m., they told up "stop"

We got it real real, to the top

A G like 30 feet away from the county line

The weed flyin, the golden smilin

Wip it nice an then they sign

Man, fuck

How denyin' my damn luck,

This ain't no find if we get stuck I'm doin time

Don't get messy with the Prezzy

A quarter pound ain't worth the rizzy

Drunk as hell, then hurl the fifth

Back an forth we swerve and dip

Pumpkin pie

Bust a cop

I'll be damned, they took my crop

Shook 'em wit that lead foot an hit about a hunid fi (105)

Miles per hour

In the country wit the pudin, good an chunky

40 acre, mule an donkey, hell with that, just get the money

Got to be that early bird

To grind an get what I deserve

Quick to burn an an can't mesquite it

Lord I need it fore the third

Serve anybody? Hell naw, got to be for sure

Standin on the standard curb

Days begin to bend an blurred



Homegrown bacon

Yeah, I'm havin the wage

Tendency of a 50 hit, when its about gettin payed

Came along with a ragin theif hidin under the shade

An momma won't quit buggin me about my heathenish ways

Now I've wasted more tears then my mouth cold beer

Gotta be a Man on these rolls, overcomin my fears

Body too quick to gaze, with they head on bob

Get dee, life is foul but the dirt is hard, yeah! (hustla)



Chorus:

If you play the cards you delt, then you stuggle, got to put in work (hustla)

And I got to be the early bird to grind and get what I deserve (hustla)

If you play the cards you delt, then you stuggle, got to put in work (hustla)

And I got to be the early bird to grind and get what I deserve (hustla)



Aint no tenth, 35%

Dent in my hub caps, sticks in my dove sacks, fifth till I cuts that



Look, my baby husband got to eat some mo

Dough is what Im reachin fo

Money low, need some mo

Hustlin these streets alone



Now everyday I work, 75

A&R tellin me lies

Fore I die, wanna drive big bodies wit bubbla die

Now peep the otha side, ova them hills

Rich dude that own them mills

Tha candy sto is open for sale

These junkies gone smoke it to death

Money, hos, clothes, auto-mobiles, gold grills

no scrill, no deal, fifth weel, big grill

wood grain sturnweel, weigh it up, be still

lay it on the fish scales

I'm assed out in the back seat of the Pont-i-ac

Got a cup full of Con-i-ac

Quarter out of hunny sacks

Tell me get my money back

Still broke, feel like I ain't got shit to live fo

So much to kill fo

C'mon, this niggas transition, ain't no use in sittin round wishin

But my hands ichin, poppa need a new transmition

Get my grind on, hustle that bustle to make my grip in any time zone

Bundle that bubble, lets make it split

We buy: peices, ounces, keys, weed, Xs, Zs

nigga, please, anything you ask fo, we got what you need

To these college degrees we applyin to streets, cause I'm a (hustla)



Chorus:

If you play the cards you delt, then you stuggle, got to put in work (hustla)

And I got to be the early bird to grind and get what I deserve (hustla)

If you play the cards you delt, then you stuggle, got to put in work (hustla)

And I got to be the early bird to grind and get what I deserve (hustla)



[spoken]

Hustla. Carry many meanings..

Whether you a crook in them books

whether you usin your mind or usin a 9

bootleg alcohol, or runnin the ball

you must get it in. You was born a hustla

an you a die a hustla. Prophit, hit 'em wit it

[/spoken]



I pause and refine a mighty floss, et cetera

For life in a ballance, of it

Lyin an shinin a beddy ro

I gotta be worse than a hust fa mine (I mean)

If I don't crush it then Imma bust the 9

I tell ya dog, get on the blocks in over-alls, its over y'all

Wit all dem boys stay hot, said if we blow out finna go a billion time

Ya know me dog, neva be a oldie dog

My state of mind's on the grind like a eighths of raw

Dont go trickin 'em all, Imma have you bust for all my yiggas

Live for the days so we can hustle 'em all, aww!

What? What? What? Aw! Aww!

Watermelon Chicken Gritz Lyrics at Lyricstrue

E-Mail, IM, Text :
Websites & Blogs :
Forums :

Other Nappy Roots song Lyrics
  • Intro
    "-clip from 'Ballin' On a Budget-
    R Prophit-
    "Right here, I'm R. Prophit, a.k.a., the Galloping Ghost."
    Big V-..."
  • Good God Almighty
    "Yo
    Alright
    It's that new Wooden Leather
    Yo, well it's a new day, full of them grits..."
  • Nappy Roots Day
    "One of them is fat and loud
    second one is black and proud
    Third one's drunk and wild
    fourth one slip and slid..."
  • Roun The Globe
    "The whole damn world is country...
    The whole damn world is country...
    Yo...
    Aww man, the grass done got green on the other side of the fence..."
  • Twang
    "What is it you tryna hide off..
    Them jeans so tight you know ain't nothin'..
    The way workin' 'em be hurtin' 'em..
    You better watch it girl, you know I got you girl..."
  • Leave This Morning
    "I like that, Saadiq you a fool man
    Come out to the West Coast more often
    Aww it sounds good, ooooh
    What was you talkin about? Yeah..."
  • Work In Progress
    "Wise words being spoke
    Huh
    Y'all know what it is
    Nap-Nappy Roots. Can I start this one off? Ok..."
  • Push On
    "This is for you, and you, and you, and you
    Now I came up with little bad ass yeagas, to never had ass yeagas
    Slept and ate with our peeps but we let the streets raise us
    Kept the weed blazin, don't let the drink age us..."


  • Help make our music text archive better:
  • If you know some new information about Watermelon Chicken Gritz, or other song from our site, that isnít already on song page, please let us know, Any refinement, news, or comment is appreciated.
  • If information about Watermelon Chicken Gritz, or any song from moodpoint directory is wrong, please contact us and write where the incorrect data should be replaced by correct data.
  • if you know song lyric, that isnít already on moodpoint lyrics directory, please use "Add Lyrics" to submit it.

    You cannot find the text of a song?
  • Use "Find Lyrics" box on our site, try to use different artist or (and) song title(ex: Watermelon Chicken Gritz) word forms.
    For example: Artist "Kane & Abel" can be found also by "Kane Abel" words.
  • If it has not helped, write us all information that you know about this song, we try to help you.


  • Home | | Privacy Policy | Add Lyrics |
    All lyrics are copyright of their respective owners. Copyright © 2007 moodpoint.com
    Home

    Privacy Policy
    Add Lyrics

    Top Songs
    Top Artists
    Top Albums

    Find Lyrics

    Other Artists
  • Nappy Roots feat. Episode
  • Nappy Roots feat. The Barkays
  • NARAMCHAM
  • Narcotic Thrust
  • Nargaroth
  • Narnia
  • Naruto
  • NARVEL FELTS
  • Nas
  • Nasa

    Other Lyrics
  • Break The Chains - Narnia
  • Cant Get Enough Of You - Narnia
  • Dangerous Game - Narnia
  • Falling From The Throns - Narnia
  • Heavenly Love - Narnia
  • Living Water - Narnia
  • Long Live The King - Narnia
  • No More Shadows From The Past - Narnia
  • Shelter Through The Pain - Narnia
  • Sign Of The Time - Narnia